Enveloppen maken & schrijven - DIY


Met het Envelope Punch Board maak je in een handomdraai enveloppen. Stampin' Up! heeft speciaal papier om enveloppen mee te maken, namelijk het 2015 - 2017 In Color Envelope Paper. Maar je kan natuurlijk ook cardstock en DSP gebruiken. Of een envelop maken van reclamefolders of oude landkaarten... zolang het papier maar niet te dik is kan je het gebruiken.

Naast dat je je eigen enveloppen kan maken met het Envelope Punch Board, heeft Stampin' Up! ook enveloppen in het assortiment. In allerlei afmetingen, maar ook setjes van Note Cards & Enveloppen, ook superhandig om te gebruiken!


En om je post nog wat specialer te maken kan je je enveloppen ook mooi schrijven en versieren. Nu vond ik het altijd gedoe om mijn enveloppen netjes te schrijven. Soms schreef ik niet helemaal recht, of moest ik eerst lijntjes trekken om recht te schrijven... Laatst zag ik op internet een template waarmee je heel makkelijk je enveloppen kan adresseren. Maar om nou tien euro te gaan betalen voor zo'n malletje... Dat kon ik natuurlijk ook zelf maken ! En dat heb ik gedaan !

In het filmpje laat ik je eerst zien hoe je vrij eenvoudig zelf enveloppen kan maken met het Envelope Punch Board. Daarna laat ik je zien hoe je zelf een template kan maken om je adresregels keurig op je enveloppen kan schrijven. Veel kijkplezier !











Geen opmerkingen