Heart Happiness ❤


Het is weer te merken dat de vakantie voorbij is, de dagen zitten weer vol met werk, afspraken en dat soort dingen. Leuk was dat ik afgelopen week een stempelafspraakje had waardoor ik toch nog even wat heb kunnen maken.

Even geleden heb ik een aantal kleurencombinaties gemaakt en met een van deze combi's zijn we aan de slag gegaan.

Zo op het eerste oog een prachtige combi, vind ik, maar toch heb ik even moeten nadenken hoe ik de kleuren wilde gaan gebruiken. Ik kon het hart uit de Heart Happiness stempelset niet weerstaan en heb deze in Bermuda Bay afgedrukt. 


Op een stuk Watercolor Paper heb ik een achtergrondje gemaakt met Pool Party inkt. 
Natuurlijk kon 'Oh, Hello' tekst uit de Color Me Happy set ook niet achterblijven ;-)

Geniet van je zondag!



Geen opmerkingen